neděle 28. února 2010

streetek s klukama

Dneska jsme si zařádili částečně ve sk8 parku, na streetu a na stadionu, kde se to klukům celkem líbilo. Protože mě Lukáš a spol utahali jako sviňa, nechce se mi ani moc psát. Jen krátce: Mám těžkej bmx převod, s čímž nejde moc trialovat, snad mi brzy Lukáš poladí nábu, tak se budu těšit  na nové možnosti mého modráčka EXE. Dneska jsem se spíš trápil a utahal, s tím převodem je to fakt těžký. Lukáš si dával pěkný věcičky, manuály z baňáče a tak... Na lavičkách se taky pěkně vyřádil a obnovil si pedal stal v rampě na pohodu. Já jen takový lehký záležitosti občas baňáč, trialovinky a v rampě jsem si dával nožičku... Jsem unavenej, ale rád, že jsme využili celkem slušné čásko v při nedělním odpoledni .-)

Steps UP na lavičkách stadionu




Žádné komentáře:

Okomentovat