pátek 26. března 2010

Jak se to mohlo stát

Využil jsem parádního počasí a chtěje si odpočinout od trialu a sk8parku, vyrazil jsem směr GeorgTown - Romale Town.. Projel jsem si pár spotů a musím říct, že městečko je na tom streetově velice dobře. Pak ale přišlo obrovské zklamání. Příjel jsem totiž na legendární kopec Papičák(PapikHill) a málem jsem vyskočil z kůže,co jsem tam spatřil. Až brečet se mi chtělo. Tolik vzpomínek a tolik práce nazmar. To bylo první, na co jsem myslel. S Lukášem jsme tu vybudovali dirt lajnu a singl bikrosku, ale totálně to tam zarostlo, všude tráva a díry, dirty sesedli, mravenci a včely si v nich stavěj domky.

Ach jo.  Chtěl jsem to otočit a jet se vybrečet domů, když se najednou objevili mladí kluci, nová generace a mladá krew GeorgTown bikingu. Když jsem viděl, jak kluci jezděj na trávě, dal jsem sedlo dolů a lehce se povozil taky. Nakonec se mi vrátili starý vzpomínky, dokonce jsem se hecnul a dal 360 na lavici, table a jiné lehké peetchovinky. Celou trať jsem si prošel a pokud bude někdy chuť a čas, rád bych vytáhl pár lidí na brigošku s rejčema trochu to tam zkulturnit. V lese je to zarostlé taky, jak bábina číča, ale sem tam se dá svézt. Jediné, co tam zůstává beze změny je naše stará cedule označující místo prvních lávek.

No nic, život jde dál, tak jsem se svezl. Dal jsem sedmičku, zavzpomínal na nejlepší časy, unavil se jako kotě, a hurá domů. Jo a ještě něco, zkoukněte video, dozvíte se, kdo že vlastně dělal celou tu dráhu a dirty, my s Lukášem nebo kdože, cože?! To snad nééé :-)



Jak to vypadá na papiku téměř "živě"




Žádné komentáře:

Okomentovat