pondělí 1. března 2010

Jak ušetřit pár stováků

Neb já bohatsvím příliš neoplývám, rozhodl jsem se podomácku si vyrobit trialové sedýlko - hnědkokulochránič. Jako materiál posloužilo vysloužilé koště, jeden šroub, trocha lepidla a násada od starého zvonovacího zařízení( lidově řečeno "Výcuc humus umyvadlus"). Nářadí: kleště, křížový šroubovák, šmirgl(smirkový, či použitý toaletní papír) a pilka. Koště jsem zbavil štětin, uřízl pilkou za polovinou a nožem a smirkem jsem mu dal požadovaný tvar. Provrtal jsem díru na šroub, zespodu nasadil osmirkovanou násadu(na požadovaný průměr alá sedlovka). Obě části(koště a násadu) jsem spojil lepidelm. Poté prošrouboval a bylo dílo hotovo:)











5 komentářů:

  1. ty kráááávo tak to m zeser, ty odlehčující díry ze spoda maaaazeeeec :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přemek Podlaha by zajásal :-D Boží tuning :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, ale ještě to není okonalý, vychytám lepší,komerčnější modýlek. Příjímám objednávky s předstihem, pro velký zájem nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  4. beru si jich prvních sto:-D víš jak, zima ještě neskončila a dřevo je to po čem teď pasou nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  5. Ne more, objednávky nepřijímám od Onanymů...

    OdpovědětVymazat