pondělí 15. února 2010

Spuštění webu

Rozhodl jsem se spustit web, blog se zaměřením na freestyle, trial a street. Jedná se o bikové disciplíny, které mě baví a zajímají. Je to už nějaký ten pátek, co jsem přestal jezdit i díky zraněním a nedostatku času. Po dvou letech jsem si pořídil bezva kolo AGang EXE, jemuž familiérně říkám modrák číslo 2. Prozatím je zima jako v Rusku, sněhu všude tři perdele, takže se moc jezdit nedá. Spíš se pokouším zhubnout po náročném dvouletém tloustnutí. Připadá mi to jako včera, kdy jsem s kamarádama jezdil v naší milované hale, ale to už je historie. 

Není to tak dlouho, co jsem opouštěl rodnou hlínu severočeskou a přesunul se blíže k východu, do liberecké kotliny. Poté, co jsem se vrátil, jsem nalezl místo haly zbořeniště, místo kamarádů na kolech pouliční zevláky. Je to škoda. Nejlepší kamarád Lukáš sice jezdí, nicméně má dost práce v krámě a navíc jezdí spíše na "celopéru". Ale slíbil že se někdy taky sveze. Modla mého postpubertálního věku Herby si pořídila taky EXEmodráčka, ale jak to tak vypadá spíš do vitríny. No, staré časy se nevrátí, to je jasné, nicméně snad občas nějaké to svezení vyjde a budu moci uploadovat nějaké fotky nebo video. 

2 komentáře: