úterý 16. února 2010

Kulenasedle :)


Dnes jsem si vyrazil na kole spíše objevovat zimní lokalitky v městě, než nějak zásadně jezdit. V posledních dnech je všude sníh, v ideálním případě lze najít kousek asfaltu. Vím, že Herby trpí, když mě vidí jezdit v rozsoleném sněhu, ale mě to nedá. Dva roky jsem na kole neseděl, tak teď si to vynahrazuju.

Objevil jsem sice starou záležitost - nakládací rampu u nádraží ČD, ale kupodivu se na ní dají teď v zimě slušně pojezdit základní triky. Tak jsem si dával schůdky nahoru, schůdky dolu, manuálky a pak jsem se rozhodl dát si drop. Protože jsem měl zlomený kotník, přistupoval jsem k němu s respektem. Navíc mám vzadu těžký převod a plášť hladký jak miminkova  prdýlka. A rampa byla trošku zasněžená. 

Nakonec jsem se rozhodl a metrovou rampu dropnul a to po dvou letech!!! Dopad čistě, ne úplně dokonale. Ale dropnul. radost veliká, tak jsem vytáhl foťák a pokoušel se samospouští zvěčnit na zadním kole na hraně zídky. Samozřejmě to nešlo, takže jsem si natočil video. Poprvé dobrý, podruhé dobrý a potřetí mi zůstalo kolo před hranou a jak jsem šlápl do pedál kicku, tak zadní proklouzlo, předek padal z metru dolů a já dopadl na placku. Na obě kole, nárazem spadly nohy s pedálů a výsledkem je natržená "tepláka"(to je jedna půlka na perdeli) a pěkná modřinka na stehýnku a pomuchlané kuličky. Ale i tak jsem šťastnej, že jsem dokázal dropnout metrovou výšku...

Tyhle fotky jsou screeny z natočeného videa. Ta vlevo je zmiňovaný špatný dopad...

Žádné komentáře:

Okomentovat