čtvrtek 25. února 2010

Už to taje! Sra.ky jdou do sra.ek...


Před pár dny jsem se na zmrzlé sněhové krustě vydal na kole lesem nelesem a mrznuoce obdivoval krásy naší zimní přírody. Zároveň jsem se už těšil na den D, na den, kdy to začne pořádně tát, silnice se vyčistí, příroda zazelená a já budu moct vyrazit na kole tam, kam chci a kde budu jezdit jak potřebuji. 

Den D přišel a já se dnes dopoledne vyjel podívat po Rum Hillu, kde asi tak bude možnost jezdit. Před tím, než jsem vyrazil, mě kontaktoval Herby s tím, že Lukáš za krámem postavil palety a je celej natěšenej. Tak jsem sedl na kolo a vyrazil se za krám podívat. Kluci tam nebyli, ale udělal jsem aspoň fotky. Podle překážek to vypadá, že Lukáš s Herbym pomýšlejí na profi kariéru trialistů na plný úvazek a že zároveň jeden z nich poladil nový trialový speciál :-)

trialová sexe obtížnost 10 z 10, a trialový speciál, model 2010

2 komentáře:

  1. no na palety sem se nedostal ale sou mocný mám z nich respekt nevim jestli to vyskočim

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, to znam, minule jsem nepreskocil zizalu vyschlou prejetou na silnici.

    OdpovědětVymazat