sobota 17. dubna 2010

Papik Hill facelift

Už asi měsíc v kuse jsem jezdil park, občas street a potřeboval jsem trochu vybočit ze stereotypu. Proto jsem vyrazil směr Jiříkov(Gerge Town - GT), podívat se na Papičák(Papik Hill). Jen co jsem příjel na kopec, dorazil lokál Dáda, kterej pak přinesl rejč a tak místo pořádnýho ježdění jsem udělal novej nájezd na delší lavici na trati. Pak jsme vyčistili trať "dvanáctku" v lese a obnovil tak druhou jezditelnou lesní trať. Nakonec jsme ještě vytrhali a uřezali stromky potrati(po trati) a celkově se trať probouzí z několikaletého zimního spánku. Jen to chce víc jezdit, víc Dádů, kteří nedovolej, aby to zarostlo a spustlo. 

Protože Dáda není žádnej "zevlák", makal jak barevnej:-) A protože na konci měl ještě dost energie, tak jsem ho vyblejsknul jak testuje novej nájezd a pak dělá různý peetchovinky samou radostí:-) Poslední dvě fotky - západ slunce v GT city, a pak jsem to ještě chytl v RBK. Zabarvení poskytl prach ze sopky na Islandu :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat